KONSULTATION

Konsultation foregår kun efter forudgående aftale pr. telefon eller via hjemmesiden - vi anbefaler at benytte app: Min læge & Medicinkortet

Der er daglige konsultationer i tidsrummet 09:00 - 10:15 og 11:00 - 14:00. Tirsdag er der aftenkonsultation i tidsrummet 13:00 - 17:00. Disse tider kan kun bookes via telefon.

• Blodprøver tages typisk i tidsrummet 8-10
  • Vaccinationer foretages af assistenen i tidsrummet 8-13
  • Gravide skal booke en tid hos assistenten til opstart af vandrejournal, blodprøver mm. - efterfølgende skal der bookes en lægetid
  • Ingen børneundersøgelser i aftenkonsultationen
  • Videokonsultationer efter forudgående aftale
  • Nye patienter bør tilmelde sig via vores hjemmeside med telefonnummer og email - dette gælder også børn. Få meget gerne overført din journal fra tidligere læge
  • Kørekortsattest: Medbring velegnet foto, info om styrken på dine briller/linser samt 500 kr i kontanter
  • Prisen på lægeattester varierer alt efter hvad formålet er

Pårørende er kun tilladt i klinikken - hvis patienten er et barn. Overtøj bør anbringes i garderoben i gangen.

Det er ikke muligt at booke tider on-line før efter sommerferien.

GENEREL CORONAINFO :

Hvis Du IKKE  har feber eller symptomer på coronasygdom men spørgsmål om hvordan man bedst forholder sig så henviser vi til Sundhedsstyrelsens Hjemmeside eller hotline for corona på tlf 72 22 74 59 eller 70 20 02 33.

Beskyt dig selv for at beskytte andre.
Følg rådene om håndvask og håndsprit,  begræns fysisk kontakt og sociale aktiviteter.

Hvis Du har hoste, let feber eller forkølelse - bliv hjemme, indtil du har været rask og feberfri i 48 timer  (ikke 14 dage som mange tror).
Hold afstand til dine nærmeste i den grad det er muligt, og undgå kontakt med andre uden for hjemmet.

Hvis Du har problemer med vejrtrækningen  eller er tiltagende syg over flere dage - ring til os her i klinikken eller 1813. Hvis Du ikke er i bedring senest  på 4. sygdomsdag må blandt andet lungebetændelse  eller coronainfektion mistænkes. Reager især hvis der kommer åndenød efter nogle dages forløb.

Disse råd opdateres løbende og kan ændres fra dag til dag.

Det er vigtigt at man ved coronasymptomer IKKE kommer i klinikken da man kan smitte kronisk syge i venteværelset hvilket kan være fatalt for dem. Ligesom ved influenza.